Motorizácia:
Benzín:
1,6 GDi (97 kW / 132 k), 1,6 T-GDi (130 kW / 177 k)
Diesel:
1,6 CRDi (85 kW / 115 k, 100 kW / 136 k), 2,0 CRDi (136 kW / 185 k)
Diesel Hybrid:
2,0 CRDi 48V Mild Hybrid (136 kW / 185 k)
NCAP: 5 hviezdičiek - pozrite si crash test - TU! Viac informácii - TU!
Základná výbava:
PREVODOVKA A POHON
ISG (Stop Go systém)
Systém inteligentného manažmentu alternátora
VONKAJŠIA VÝBAVA
Rozmer pneumatík 215/70 R16
Zliatinové disky kolies
Lepiaca súprava na opravu defektu
Vonkajšie spätné zrkadlá vo farbe vozidla
Predné projektorové svetlomety
LED denné svetlá
BEZPEČNOSŤ
Antiblokovací systém ABS + BAS
Stabilizačný systém ESC + manažment stability vozidla VSM vrátane kontroly stability prívesu
Asistent na rozjazd do kopca HAC/asistent na zjazd z kopca DBC
Airbag vodiča a spolujazdca (vypínateľný)
Predné bočné airbagy
Okenné airbagy vpredu a vzadu
Aktívna predná kapota na ochranu chodcov
Signál núdzového brzdenia ESS
Automatické uzamknutie vozidla pri rozjazde (aut. odomknutie v prípade nárazu)
Monitorovanie tlaku v pneumatikách TPMS
Úchytky na detskú sedačku (Isofix)
VNÚTORNÁ VÝBAVA A KOMFORT
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča
Látkové čalúnenie sedadiel Normal
Zadné sedadlá delené v pomere 3 : 2 s lakťovou opierkou v strede
Predná lakťová opierka
Schránka na odkladanie okuliarov a osvetlenie interiéru
Tónované sklá
Funkcia komfortného blikania – trojblik
Palubný počítač
El. ovládanie okien
Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania s alarmom a s imobilizérom
Elektricky ovládané/vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá
Manuálna klimatizácia
Svetelný senzor
Manuálne prepínateľné vnútorné spätné zrkadlo s kompasom
AUDIO
Rádio s 5” monochromatickým LCD a RDS
Ovládanie audiosystému na volante
AUX+USB+Bluetooth
Počet reproduktorov 6
ZÁRUKY A SLUŽBY: v cene vozidla
- 5 rokov záruka bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov
- 5 rokov asistenčná služba
- 5 rokov zvýhodnená prehliadka
Test bezpečnosti IIHS, ktorý TUCSON absolvoval s najvyššou možnou známkou TOP SAFETY PICK+. Tento typ crash testu je mimoriadne náročný, keďže ide o tzv. čiastočné prekrytie a simuluje tak omnoho viac reálne zrážky vozidiel, ako crash test s nárazom na pevnú bariéru - TU!
Viac o facelift TUCSON-2018 - TU
Viac o TUCSON SMART - TU